Service na verkoop.

WAT ALS ER EEN PROBLEEM, EEN DEFECT IS?

We verlenen ook service na verkoop. Indien uw toestel defect is, neemt u best zo spoedig mogelijk contact op met ons.

Ofwel brengt u dan het toestel binnen tussen 15.00 en 19.00 uur (of na afspraak). Indien mogelijk, kijken we hier meteen na of het toestel direct kan hersteld worden.

Indien u niet kan langskomen, stuurt u het toestel stevig verpakt terug op. Breng ons hiervan op de hoogte. Hou hiervoor steeds rekening met volgende tips:

  • BEST HOUDT U STEEDS DE VOLLEDIGE ORIGINELE VERPAKKING (BUITENVERPAKKING + ISOMO/KARTON BINNENIN) BIJ. 
  • Toestellen mogen NOOIT los in een doos opgestuurd worden. Als u schudt aan de doos, mag u niets horen of voelen rammelen. Hou er rekening mee dat bij transport dozen niet "met zachte hand" verhandeld worden! Transporteurs vragen dat kartons én een druk van 100 kg over de volledige verpakking én een val van 1 meter hoogte moeten kunnen verdragen.
  • Een weegcel van een weegschaal mag niet belast worden. Daarvoor dient u het weegplateau steeds af te nemen van de schaal en op de voorziene uitsparingen in de binnenverpakking te monteren.


Schade opgelopen t.g.v. een ondeskundige inpakmethode, valt niet onder onze verantwoordelijkheid.

U wordt verwittigd zodra het toestel hersteld is.